Top 10 motive pentru care dai Like unui brand pe Facebook

Image representing Facebook as depicted in Cru...
Image via CrunchBase

Așa-i că dai în fiecare zi Like pe Facebook la câte o pagina?

Dacă nu, măcar la 2-3 zile câte un Like mic. Se adună încet – încet și ajungi să ai zeci și sute de pagini pe care, teoretic le urmărești.

Acum întrebarea pe care mi-o pun natural, atât ca om cu bun simți, cât și ca om de marketing și comunicare online, este DE CE?

De ce dai Like pe Facebook unei pagini?

Informația asta e extrem de prețioasă pentru oamenii de marketing și comunicare online care vor să creeze o prezență relevantă și coerentă pe Facebook, cu ajutorul paginilor.

E important să știi ce vor oamenii de pe pagina ta.

Chiar le recomand managerilor de brand care au o prezență pe Facebook să sondeze într-un fel sau altul motivul pentru care fanii au apăsat butonul de like, pentru că răspunsul îi va ajuta mult în comunicarea cu ei.

În loc să speculez, am zis că mai bine pun întrebarea asta pe blog și te las pe tine să răspunzi.

Facem la fel ca și la celelalte articole – dacă răspunsul tău nu se încadrează în niciuna din variante, lasă un comentariu și adăugăm.

[poll id=”7″]

Dacă vrei să adaugi ceva, o clarificare, aștept comentarii și discutăm.

Enhanced by Zemanta

7 thoughts on “Top 10 motive pentru care dai Like unui brand pe Facebook”

  1. Pingback: Top 10 motive pentru care dai Like unui brand pe Facebook - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. Pingback: Tweets that mention Titus Blog » Top 10 motive pentru care dai Like unui brand pe Facebook -- Topsy.com
  3. Chestionarul permite maxim trei motive, in timp ce (evident) am mai mult de atâtea pentru LIKE-uri. În măsură egală; dacă unul lipsește, e o selecție forțată.
    Dacă ești întrebat la achiziția unei mașini dacă vrei scaune, volan și roți DAR ai voie să-ți alegi numai două din ele, nu înseamnă că îți dorești mașină fără scaune, par egzamplu.

  4. Am setat chestionarul la maxim 3 raspunsuri pentru ca vreau sa vad care sunt cele mai importante motive pentru care dai Like unei pagini pe Facebook.

    E normal sa fac o selectie, pentru ca altfel m-as trezi cu 80% din raspunsuri care au selectat toate variantele.

  5. Mai apare o situatie pe facebook. Atunci cand un brand organizeaza un concurs la care participa un prieten. Prietenul te roaga sa dai like la poza/postul lui de pe pagina concursului. Ca sa poti face asta, trebuie sa dai mai intai like organizatorului concursului. Nu mi se pare cinstit, dar e o practica relativ obisnuita.

  6. Asa e, a ajuns sa fie obisnuita practica asta, insa o asimilez cu ”Au dat Like si prietenii mei/Mi-a recomandat un prieten”, in sondaj.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *