La motoare nu este bike friendly

N-am mai scris aseară pentru că am fost pentru prima oară după mult timp la ”Trainee Beer”, cu prietenii din AIESEC București. ”Trainee Beer” este o ieșire săptămânală la bere în care socializăm ,cunoaștem oamenii veniți prin programul de Exchange al organizației să lucreze în București, bem o bere liniștită într-o marți seara și punem țara la cale.

Avem și poze:

IMG_0220[1]

IMG_0221[1]

A fost unul din cele mai populare „Trainee Beers”, având în vedere că mesele unite pe terasa la Motoare arătau ca la o nuntă 🙂

Miezul problemei din seara trecută a fost faptul că mi-am luat bicicletă. ”Furia albastră” mi-a intrat în posesie pe la ora 20:30, după schimbul de bunuri și valori de rigoare, alături de o chitanță de mână(mulțumesc @arhi pentru sugestie și o recomand oricui, nu de alta dar s-ar putea după ce dai banii omului, el să strige ”hoții” după tine și să rămâi și fără bani și fără bicicletă, eventual și cu o bătută de la organe).

IMG_0223

Așa arată noul meu vehicul de transport persoane – capacitate 1 loc. 😀

În fine, revenind la firul epic, am ajuns de la Tineretului la Universitate și am oprit în fața intrării de la terasa La Motoare. Eram destul de obosit, din lipsă de antrenament evident, și vroiam să urc să beau o bere. Niște prieteni au urcat înaintea mea puțin și am dat și eu să urc spre terasă.

Când colo mă lovesc de refuzul moșului de la poartă, care îmi povestește de noua și minunata regulă de la terasa La Motoare, unde mai nou nu ai voie cu următoarele :

  • Bicicletă
  • Role
  • Skateboard
  • Trotinetă

Practic, e interzis cu orice mijloc de locomoție pe roți. Bieții oameni care vin cu chestiile astea după ei nu sunt lăsați să intre să își răcească gura cu o bere și o vorbă.

N-am renunțat cu una cu două și am stat la povești cu moșul, că poate poate o să îl conving să mă lase să urc. M-ar fi lăsat până la urmă, dar a mai venit un băiat angajat acolo și mi-a spus că regulile au fost băgate de șefi. Ciudat era că nimeni nu putea să îmi explice de ce există regulile și insistau pe expresia ”Așa ne-au zis șefii” și pe faptul că e valabil ”unul pentru toți și toți pentru unul”(ca pe vremea lu Ceașcă Vodă), chiar dacă arăt a om serios, ei nu mă pot lăsa.

Am prelungit vorba cât am putut, pentru că într-un final a venit un prieten cu un Logan MCV(da, încape orice în mașina asta, cred ca dacă te chinui intră și 2 biciclete) și am îndesat bicicleta acolo. Apoi am urcat la bere, poze și povești sus pe Motoare, unde în semn de protest nu am consumat nimic!

Partea distractivă a serii a fost să scot din nou bicicleta din Logan, ne-a luat ceva operațiunea 🙂

La 11 am plecat spre casă cu bicicleta, cu care am făcut 28 de minute pe distanța de 6,4 km, cu o viteză medie de 14 km pe oră și una maximă de 30 km pe oră.

update: Dimineață am făcut 6 km în 23 de minute, cu 15 km pe ora media și 31 km pe oră viteza maximă. Creștem încet încet. 😀

Abia aștept următorul Ciclopromenada, Bikewalk sau ceva #BikeTweetMeet.

12 thoughts on “La motoare nu este bike friendly”

  1. A fost destul loc, ne-am descurcat. Noi am plecat pe la 11 și chiar atunci m-am întâlnit cu @fatadinport, care mergea spre #piticubirthdaymotoaretweetmeet – ce hashtag nepractic – prea lung 🙂

  2. Adică voiai să urci cu bicla pe terasa? Hai că nu-mi e aşa greu de imaginat, dar de ce nu pun ei un rastel la intrare, că oricum e paznic mereu? Ciudat, credeam că direcţiunea terasei e ceva mai deschisă.

    Dacă te pasionează ciclostatisticile, citeşte aici despre un plugin util pentru WordPress – http://z8.ro/plugin .

    Te aştept vineri seara şi poate mai aduci un prieten sau doi!

  3. Și eu credeam la fel, dar mi-am schimbat părerea acum. Cred că au rastel, dar n-aveam eu lanț de bicicletă la mine – abia o cumpărasem.

    Foarte tare pluginul – l-am instalat. Să vedem cum o să merg în următoarele zile/săptămâni. Mersi de link.

    Ne vedem pe vineri la Ciclopromenadă.

  4. sincer daca as fi “sef” acolo nici eu nu as lasa lumea sa urce cu bicicleta sus. un rastel ar rezolva problema. iar o parte din problema esti chiar tu – nicaieri in lumea asta nu cred ca trebuie sa iti lasi bicicleta nelegata. duminica am fost si eu la motoare si am legat bicicleta alaturi de altele de gardul din fata intrarii.

    sa revenim la subiectul postului tau: faptul ca nu te lasa sa urci cu bicicleta 4 etaje nu inseamna ca cei de la motoare nu sunt “bike friendly” ci faptul ca nu pun un amarat de rastel la intrare.

    oricum cumpara-ti cat mai repede lant si lacat sa nu ai neplaceri…

  5. Ionuț, de ce nu ai lăsa? Este loc suficient pe margine. Nu e ca și cum aș fi vrut să mă dau pe acolo sau ceva de genul ăsta.

    Mi-aș fi luat lanț, dar era cam 9 seara, nu mai era nimic deschis la ora aia.

    Faptul că n-au rastel, adaugă la minusuri pe scara ”bike friendliness”, chestie care nu o observasem, pentru că eram prea preocupat să conving gardienii să urc.

    Oricum neplăceri am avut când mi-au furat bicicleta acum 8 luni cu lanț și lacăt cu tot 🙂

  6. Pt. ca aia e casa lor si ei isi fac propriile reguli.

    Cred ca nu vor lume in lift cu role, biciclete etc sau care sa-si rupa gatul pe scarile pana la etajul 4. Daca aia ar fi casa mea, cel putin din acest considerent, nu as lasa lumea. Nu spun ca nu e spatiu sus, stim bine ca e berechet. Totusi din considerentele de siguranta de mai sus cel putin ii inteleg.

    Daca nu ei, primaria ar trebui sa isi puna problema de a investi niste bani in sanatatea orasului prin plantarea unor rastele in diverse locuri din oras, unde traficul e mare.

  7. Ma gândeam să clarific o chestie:

    RAST’EL, rastele, s.n. 1. Suport compartimentat, făcut din bare de lemn
    sau de metal, pentru păstrarea armelor, a schiurilor, a bicicletelor etc. 2. Subansamblu al unor masini de filat si al masinilor de răsucit firele textile având rolul de a susţine materialul cu care sunt alimentate aceste masini1. [Pl. si: rasteluri] – Din it. rastello, germ. Rastel.
    Sursă : DEX’98 (57209) – LauraGellner

    Pentru cei care nu știau cuvântul 🙂

    În rest, de acord că e casa lor, dar clientul lor este și roller, și biker și skateboarder, deci ar veni să bea un suc/bere după ce se dau.

    Nu-s de acord cu interdicții de tipul ăsta, orice ar fi, chit că protejează un împiedicat din 10.000 care urcă acolo.

  8. Pingback: Titus Blog » Ce inseamna sa fii bike friendly
  9. Pingback: Despre Ciclopromenada nocturnă 2 - de ce fac asta, ce plănuiesc, link-uri, foto şi video | Pe net!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *